Dachstein West, Gosau

1. nap: 6:30kor indultunk Szolnokról. Du. 4-re értünk Gosauba. Lepakolás a buszról, szobák beosztás szerinti elfoglalása, asszimilálodás. 18-kor vacsora. Vacsora után megbeszélés, csoportok beosztása (kezdő, középhaladó, haladó), szabályok, heti menetrend ismertetése. Este pingpong, csocsó, majd alvás.
  2.  nap: 7-kor kelés, reggeli elfogyasztása. 9-kor csoportok szerint indulás a pályára. Borongós idő fogadott minket egy kis szitálással. Haladók egész hetes feladata a 140 km pályarendszer bejárása. Középhaladók a tavalyi évben tanultakat gyakorolták, carving technika elsajátítása a végcél. Kezdők a síelés alapjaival ismerkedtek. Délben ebéd, délután folytattuk a munkát a ragyogó napsütésben. Du. 4-kor visszaindultunk a szállásra. Kis pihenés után a jól megérdemelt vacsora következett. Este pingpong, csocsó, darts és alvás.
  3. nap: Hasonló volt az előzőhöz képest, annyi különbséggel, hogy végig ragyogó napsütés volt és a hegy tetején lévő pályákat tesztelte mindenki.
  4. nap: Reggel napsütésre ébredtünk. A csapat a hegy Russbach felőli részét céloztuk be, és ott folytattuk a munkát. Dél körül hatalmas csapadék ért el minket, szerencsére hó formájában, nagyon élveztük a szűzhavazást, de látványnak sem volt utolsó.
  5. nap: Sajnos a hóesés éjszakára esővé alakult, és ez kitartott egészen délelőtt 11-ig. Utolsó nap már a fáradtság az úr, így nem voltak letörve, mikor reggeli után mondtam, hogy csak 11 körül indulunk. Ekkor kimentünk a pályára, és megtartottuk az ilyenkor szokásos síversenyt. Utána szabad síelés volt 4-ig. Az esti vacsora elfogyasztása után táborzárás következett a síverseny eredményhirdetésével együtt. Este még egy kis játék, pakolás és alvás.
  6. nap: A reggeli után bepakoltunk a buszba, és 9-kor elindultunk a szállásról. Hallstatti kitérőnket idén sem hagytuk ki, a látvánnyal nem lehet betelni. Este 9 körül értünk Szolnokra. Idén is egy nagyon tartalmas hetet tudhattunk magunk mögött, betegség- és balesetmentesen. Az időjárásra se lehetett panasz, hiszen a 4 napból 3 és felet sílécen töltöttünk. Jövőre is szeretettel várok mindenkit! Grósz István testnevelő